AshtarakBerapa banyak pengubah minyak 200 KVAApakah ciri dan skop aplikasi yang berfungsi

  • masa pelepasan:2024-02-22 21:03:02
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:432
  • Penerangan pantas:

    Ashtarak,AshtarakPintu pengubah jenis kotak,Garis kuasa input dan output tiga-fasa akan disambung ke fasa a, fasa B dan fasa C be

Kandungan artikel
AshtarakPintu pengubah jenis kotak,

Garis kuasa input dan output tiga-fasa akan disambung ke fasa a, fasa B dan fasa C berdasarkan warna saluran bas kuning, hijau dan merah papan terminal pengubah. Garis sifar akan disambung ke garis sifar neutral voltaj pengubah, wayar tanah dan wayar sifar dipimpin oleh wayar neutral pengubah. (contohnya, tetapi kita mesti memperhatikan banyak masalah dalam keseluruhan proses pengubah kuasa.

Pengurangan getaran lembaran peranti mendarat memecahkan masalah pengubahsuaian sambungan keras tetap antara lembaran tembaga peranti mendarat dan pengubah jenis kering. Oscilasi asal pengubah jenis kering akan dihantar ke logam dalam beton oleh kekacauan dan menyebabkan bunyi frekuensi rendah. Oleh itu, ia juga perlu diubah untuk menghasilkan sambungan fleksibel.

ConcepcionPenghakiman cacat pengubah kuasa

Setelah minyak telah dihapuskan, semua bolt jangkar tangki minyak kenderaan di ujung at as penutup minyak yang boleh dipotong akan diikat dengan jaket angkat, dan titik angkat akan berada pada cincin atau bolt umum. Jika perlu, tali tali tarik sumber manusia akan digunakan sebagai panduan.

Permukaan flange tidak sama, bolt ketat terlepas, dan proses pemasangan dan pemprosesan salah, sehingga bolt tidak ketat dengan baik, menghasilkan kebocoran minyak.


AshtarakBerapa banyak pengubah minyak 200 KVAApakah ciri dan skop aplikasi yang berfungsi



Jika anda mahu memeriksa serat karbon yang diaktifkan untuk penutup gantung,AshtarakTekanan pengubah, pertama-tama keluarkan lengan anti-air tenaga rendah dan tombol kuasa penukar muatan, kemudian turunkan bolt penutup lonceng untuk penutup besar, perlahan-lahan menggantung tali wayar besi galvanized dengan berat jaring yang mencukupi pada cincin telinga yang biasanya digunakan, memakai pusingan besi dari atas ke bawah dalam lubang skru sekeliling, dan menghitung ruang dan spesifikasi untuk pemasangan semula mudah. Pada masa yang sama, angin kabel akan ditambah di semua sisi untuk memastikan bahawa tubuh antarabangsa inti tidak akan rosak selama keseluruhan proses angkat. Selepas angkat untuk mm, hentikan angkat, stabilkan tutup lonceng, dan periksa kapasitas bearing inti angkat pusat graviti dan Jack. Selepas segala-galanya adalah normal, angkat lagi sehingga tutup lonceng melebihi tinggi relatif tubuh, dan putar grannya untuk meletakkan tutup lonceng pada skid bersih.

Pembuat penukar tidak boleh menggunakan kaedah sentuhan tangan untuk mengesan peralatan tenaga tinggi yang bertenaga,AshtarakPenukar jenis kering Scb13-1600kva, seperti penukar dalam operasi dan peralatan pendaratan neutral dari kola penahanan lengkung. For the equipment without power supply and whose shell is reliable grounding device, the temperature or temperature rise must be tested by hand. Peralatan sekunder boleh diperiksa dengan kaedah sentuhan tangan apabila ia panas dan bergetar.

Bahagian khusus pengubah jenis kering adalah inti gantung pengubah jenis kering. inti gantung pengubah jenis kering adalah komponen penting. Bagaimana untuk menjalankan inti gantung?

reformIf the above provisions are not met, the problem of dryness shall be solved. Generally, it is OK to operate the centrifugal fan for a period of time. Semak kesucian pengubah kuasa. Jika terlalu banyak debu ditemui, ia mesti dihapuskan untuk memastikan ventilasi dalam dan menghindari penetrasi izolasi. Secara khususnya, perhatikan untuk membersihkan penyesuaian pengubah kuasa Akhir atas dan bawah pemasangan winding. Pemantau sentrifugal boleh dibawa atau pemampatan udara kering atau N akan digunakan untuk membersihkan debu dalam ruang dalam yang tidak mudah dicapai, seperti saluran ventilasi, dan tidak boleh ada tanah.

In order to better reduce the probability of short-circuit fault of relay protection dry-type transformer, prevention and key are & ldquo; Pencegahan dan Manipulasi & rdquo; Adalah dominan.

Bunyi, menyebabkan penghalang sirkuit pendek. Jika tidak dikendalikan dengan betul ia akan menyebabkan kerosakan besar.


AshtarakBerapa banyak pengubah minyak 200 KVAApakah ciri dan skop aplikasi yang berfungsi



Dalam kes operasi pengubah jenis kering, terdapat lebih bunyi, dan beberapa juga menyebabkan bunyi, yang amat membahayakan semua orang tiada masalah waktu berehat dan kerja. Pada masa ini pengubah jenis kering memerlukan rawatan pengasingan bunyi. Terdapat banyak proses dan kaedah kunci untuk menangani bunyi pengubah jenis kering biasa. Bagaimana bunyi pengubah jenis kering boleh diselesaikan? Atau dengan penyunting rangkaian pengubah jenis kering untuk memahaminya.

pengetahuanKost projek berbeza. Berbanding dengan harga pembelian pengubah kapasitas, harga pembelian pengubah jenis kering jauh lebih tinggi daripada harga pengubah yang ditenggelamkan minyak.

Pemilihan akan dilakukan mengikut ciri-ciri muatan kuasa. Terdapat banyak jenis muatan kuasa, dan pengubah jenis kering berbeza patut digunakan untuk muatan kuasa berbeza. Jika aras impuls piawai muatan kuasa kurang dari kV, pengubah jenis kering kelas H patut dilaksanakan. Jika aras kesan piawai muatan kuasa melebihi kV. Penukar jenis kering akan diletakkan dengan lem resin epoksi.

Pada pengurusan muatan:

AshtarakPengurangan getaran lembaran peranti mendarat memecahkan masalah pengubahsuaian sambungan keras tetap antara lembaran tembaga peranti mendarat dan pengubah jenis kering. Oscilasi asal pengubah jenis kering akan dihantar ke logam dalam beton oleh kekacauan dan menyebabkan bunyi frekuensi rendah. Oleh itu, ia juga perlu diubah untuk menghasilkan sambungan fleksibel.

oscilasi pengubah jenis kering diselesaikan dengan melaksanakan platform pemadam getah pada pengubah jenis kering dan melaksanakan pengurusan pengurangan getah frekuensi rendah, yang boleh mengawal oscilasi di bawah .%, dan kemudian mengurangi bunyi struktur bangunan yang dihantar oleh oscilasi pengubah jenis kering.

Apabila menggunakan sampel minyak pengubah kuasa dalam operasi, perlu menambah minyak dari valv gerbang minyak di bahagian bawah tangki minyak atau valv gerbang sampel untuk melepaskan sekitar kg cairan sampah yang disimpan di bawah untuk membersihkan masukan minyak, dan kemudian mengambil sampel minyak.

AshtarakMaklumat produk lain
  • ZhongshanJembatan naik jenis otomatikL

    ZhongshanJembatan naik jenis otomatikL

  • PaksMuat hidraulik tetap dan membuka jembatan naikApa sumbernya

    PaksMuat hidraulik tetap dan membuka jembatan naikApa sumbernya

  • PaksPlatform mengangkat lengan lengan yang bergerak sendiriBagaimana syarikat menonjol

    PaksPlatform mengangkat lengan lengan yang bergerak sendiriBagaimana syarikat menonjol

  • PaksMesin pembuatan dan pembuatan hidraulik pinggirMemenuhi permintaan pasaran dengan kualiti

    PaksMesin pembuatan dan pembuatan hidraulik pinggirMemenuhi permintaan pasaran dengan kualiti

  • Al DiwaniyaPengubah minyak 500 KVA yang ditenggelamkanCara meningkatkan ketahanan hayat perkhidmatan

    Al DiwaniyaPengubah minyak 500 KVA yang ditenggelamkanCara meningkatkan ketahanan hayat perkhidmatan

  • GroningenChanging manual hydraulic lifting to electric hydraulic liftingCara membuatnya tidak berkar

    GroningenChanging manual hydraulic lifting to electric hydraulic liftingCara membuatnya tidak berkar

  • GroningenJembatan naik keretaAnalisis faktor utama yang menentukan ketahanan

    GroningenJembatan naik keretaAnalisis faktor utama yang menentukan ketahanan

  • DelachtenPaksi mendaki hidraulik tetapCara memilih alat dan program yang betul

    DelachtenPaksi mendaki hidraulik tetapCara memilih alat dan program yang betul

  • segera:Peringatan: Maklumat AshtarakBerapa banyak pengubah minyak 200 KVAApakah ciri dan skop aplikasi yang berfungsi memberi anda AshtarakBerapa banyak pengubah minyak 200 KVAApakah ciri dan skop aplikasi yang berfungsi oleh syarikat kami, perkhidmatan AshtarakBerapa banyak pengubah minyak 200 KVAApakah ciri dan skop aplikasi yang berfungsi dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk AshtarakBerapa banyak pengubah minyak 200 KVAApakah ciri dan skop aplikasi yang berfungsi, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian AshtarakBerapa banyak pengubah minyak 200 KVAApakah ciri dan skop aplikasi yang berfungsi. AshtarakBerapa banyak pengubah minyak 200 KVAApakah ciri dan skop aplikasi yang berfungsi di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di AshtarakBerapa banyak pengubah minyak 200 KVAApakah ciri dan skop aplikasi yang berfungsi, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!